ابزار منو ثابت

Dernière Danse

Oh my sweet torment

No point in fighting, you start again

I'm just a worthless being

Without him I'm a bit troubled

I wander around alone on the subway

A last dance

To forget my great misery

I want to get away, everything to start again,

Oh my sweet torment

I stir the sky, the day, the night

I dance with the wind, the rain

A bit of love, a drop of honey

And I dance, dance, dance, dance, dance,dance

And in the noise, I run and I'm afraid

Is this my turn?

Here comes the pain

In all of Paris, I abandon myself

And away I fly, fly, fly, fly

Nothing but hope

On this road in your absence

Try as I might, without you my life is nothing but a meaningless shiny decor

I stir the sky, the day, the night

I dance with the wind, the rain

A bit of love, a drop of honey

And I dance, dance, dance, dance, dance, dance

And in the noise, I run and I'm afraid

Is this my turn?

Here comes the pain

In all of Paris, I abandon myself

And away I fly, fly, fly, fly

In this sweet torment

Whose offences I've paid in full

Listen to how great my heart is

I'm a child of the world

I stir the sky, the day, the night

I dance with the wind, the rain

A bit of love, a drop of honey

And I dance, dance, dance, dance, dance, dance

And in the noise, I run and I'm afraid

Is this my turn?

Here comes the pain

In all of Paris, I abandon myself

And away I fly, fly, fly, fly

 

 آه ای رنج شیرین من

چرا جنجالی آغاز می کنی ؟

من موجودی بدون اهمیت هستم

بدون او من کمی نگران هستم

 در مترو به تنهایی پرسه می زنم

یک رقص آخر

برای فراموش کردن درد بزرگ من

می خواهم دور شوم ، که همه چیز را از نو شروع کنم

آه ای رنج شیرین من

آسمان را، روز را، شب را به هم می زنم

با باد، با باران می رقصم

کمی عشق ، قطره ای عسل

و می رقصم ، رقص، رقص، رقص، رقص، رقص

و در هیاهو ، می دوم و می ترسم

آیا نوبت من است ؟

درد می آید ...

در همه جای پاریس ، خود را ویران می کنم

و پرواز می کنم ، پرواز، پرواز، پرواز، پرواز

امیدوارم که ...

در این راه در نبود تو

تا می توانم تلاش می کنم، بدون تو زندگی من دکور درخشانی نیست

خالی از معنی است

آسمان را، روز را، شب را به هم می زنم

با باد، با باران می رقصم

کمی عشق ، قطره ای عسل

و می رقصم ، رقص، رقص، رقص، رقص، رقص

و در هیاهو ، می دوم و می ترسم

 آیا نوبت من است ؟

درد می آید ...

در همه جای پاریس ، خود را ویران می کنم

و پرواز می کنم ، پرواز، پرواز، پرواز، پرواز

در این رنج شیرین

 تاوان همه گناهانم را پس داده ام

گوش کن چگونه قلب من بزرگ است

من کودکی از جهانم

آسمان را، روز را، شب را به هم می زنم

با باد، با باران می رقصم

کمی عشق ، قطره ای عسل

و می رقصم ، رقص، رقص، رقص، رقص، رقص

و در هیاهو ، می دوم و می ترسم

آیا نوبت من است ؟

درد می آید ...

در همه جای پاریس ، خود را ویران می کنم

و پرواز می کنم ، پرواز، پرواز، پرواز، پرواز

 

Indila



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 تير 1394برچسب:,

] [ 18:30 ] [ دلشوره ]

[ ]